نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7754
-
الف
+

آی فیلم 2 را در فریکونسی جدید مشاهده کنید

کانال تلویزیونی آی فیلم 2 برای ارائه کیفیت بهتر برنامه ها به فریکونسی جدید منتقل شد .

کانال تلویزیونی آی فیلم 2 برای ارائه کیفیت بهتر برنامه ها در ماهواره موناکوست ( هم جهت یاه ست ) به فریکونسی جدید منتقل شد . 

روز گذشته مخاطبان کانال تلویزیونی آی فیلم 2 روی ماهواره یاه ست و موناکو ست دچار مشکل دریافت تصویر شدند که در پی این اتفاق سیل عظیمی از پیام ها و تماس ها از سوی مخاطبین به این تلویزیون سرازیر شد. 

خبرنگار ما در این رابطه در گفتگو با مدیر کانال آی فیلم 2 ، دلیل این قطعی فریکونسی را جویا شد . 

آقای ناصر حجازی فر ؛ مدیر کانال آی فیلم 2 در این رابطه اظهار داشت : کانال تلویزیونی آی فیلم 2 برای ارائه کیفیت بهتر صوت و تصویر برنامه های این کانال در ماهواره موناکوست ( یاه ست ) به فریکونسی جدید منتقل شده است . 

حجازی فر با قدردانی از پیگیری مخاطبان این تلویزیون جهت رفع مشکل قطعی ، ابراز داشت: بسیار خرسند هستیم که آی فیلم 2 به خوبی توانسته نگاه مخاطبان فارسی زبان در کشورهای مختلف را به خود معطوف کند.

وی افزود: به دلیل به وجود آمدن برخی مشکلات پیش بینی نشده تخنیکی ، موفق نشدیم در زمان مناسب تغییر فریکونسی ها را اطلاع رسانی کنیم که از این جهت متاسف هستیم . 

مدیر کانال آی فیلم 2 خاطرنشان کرد: با توجه به اشتراکات فرهنگی و تاریخی کشورهای فارسی زبان و نشر سریال های مطابق با ذائقه مخاطبان این حوزه و همچنین استقبال گسترده مخاطبان تا امروز ، به زودی این کانال ، یکی از پرطرفدار ترین کانال های تلویزیونی منطقه خواهد شد . 

گفتنی است ، فریکونسی جدید آی فیلم 2 در ستلایت موناکو ست (هم جهت یاه ست) به این مشخصات تغییر کرده است: 

MonacoSAT (Yahsat) 1A 52.5°E
Freq: 10887
SR: 27500
Pol: Ver
FEC: 3/4

 لازم به ذکر است ، آخرین تغییرات در فریکونسی و برنامه های کانال تلویزیونی آی فیلم 2 در سایت ما به آدرس Fa2.ifilmtv.com  اعلام می شود .

نظر شما
ارسال نظر
حمید افضلی

باید قبلش اعلام می کردید که مردم سرگردان نمی شدند.

کاربر مهمان

سلام سپاس فراوان از زحمت کشان آی فیلم . میشه راهنمایی کنید آی فیلم من صدا نداره مدل تلوزیونم تی سی ال هست چی کار کنم .